Kristian Gabrielsen Aune

Nøkkelord som beskriver meg er tilgjengelighet og engasjement. Det viktigste for meg er fornøyde kunder og at salgsprosessen er en hyggelig opplevelse for alle parter. Jeg er genuint opptatt av andre mennesker og hvert eneste oppdrag er unikt. En skikkelig presentasjon gjennom god markedsføring er det beste verktøyet i et boligsalg, og jeg er veldig opptatt av at alt skal være 100 % gjennomført. Utenom jobb er jeg glad i å oppleve nye kulturer og steder, og fotball er en viktig del av livet mitt.
Kristian Gabrielsen Aune Eiendomsmeglerfullmektig 48 50 48 80

Referanser

Klikk her for å sende inn din vurdering av meg!
  • 5 av 5 stjerner

    Kan trygt anbefale Kristian, han jobber raskt og effektivt, og fikk i stand salg i løpet av kort tid. Han kom med gode råd før visning, og informerte bra i hele salgsprosessen.

    Asle Frantzen (2017)
  • 5 av 5 stjerner

    En meget hyggelig og ryddig megler, som gav skikkelig og forståelig framstilling om hvordan salgsprosessen ville foregå. Fikk fortløpende informasjoner under hele salgsprosessen. Kunne kontakte megler langt ut på kveldingen om vi hadde spørsmål i forbindelse med skjema som skulle utfylles. Denne megleren har tydeligvis ikke noen 8-16 jobb. Vi er kjempefornøyde og kunne ikke fått en bedre megler.

    Fornøyd kunde (2017)
  • 5 av 5 stjerner

    Bolig solgt for Karstein Svellingen i 2017

    Karstein Svellingen (2017)
  • 5 av 5 stjerner

    Kristian gav et svært positivt førsteinntrykk, smilende og imøtekommende. Han la en god og nøyaktig plan for salgsprosessen videre, han virket ryddig og ble klart vårt valg i virvaret av utallige meglere. Kristian var alltid tilgjengelig og svarte kjapt på alt vi lurte på, det er 4 gangen jeg selger bolig, Kristian er definitivt den beste!!! Kan absolutt anbefales! Vi er veldig fornøyd med alt han har gjort for oss.

    Gina Myre (2016)
  • 5 av 5 stjerner

    Jeg opplevde at Kristian G. Aune var veldig positiv, ivring og effektiv gjennom hele prosessen. Han har vært flink til å holde meg oppdatert på situasjonen til enhver tid, noe jeg ser på som veldig viktig.

    Fornøyd kunde (2016)