Vår fornøydgaranti

Hos oss skal du alltid være fornøyd

Boligsalg er en kompleks affære, og i enkelte tilfeller blir det ingen umiddelbar handel. For oss er det viktig at du som kunde uansett skal sitte igjen med en god opplevelse av hele prosessen. Derfor gir vi fornøydgaranti til deg som skal selge bolig gjennom oss. Med dette ønsker vi å oppnå at du uansett skal være fornøyd med oppdraget som er gitt oss, selv om vi mot formodning skulle ende opp med at det ikke blir noen handel. Og blir det ingen handel, skal man heller ikke betale for det arbeidet vi som eiendomsmegler har utført.

Og vi har ingen bindingstid! I tillegg etablerer vi kostnadsfritt, for kunder som eventuelt ønsker å flytte oppdraget til ny eiendomsmegler eller vil prøve å selge selv, en personlig digital postkasse som vil være tilgjengelig for kunden i 3 måneder etter at oppdraget er avsluttet. I denne postkassen legges all dokumentasjon og markedsmateriell tilknyttet oppdraget:

– All innhentet og offentlig informasjon/dokumenter
– Takst/Boligsalgsrapport
– Bildemateriell/video, eventuelt dokumentasjon med lenker til eksterne kilder for sådan
– Digitale annonser og trykkefiler for avisannonsering
– Eventuelle domenerettigheter og nettside der dette er blitt etablert.

Vi yter alltid vårt ytterste for å fullføre kundens oppdrag – men noen ganger går det ikke slik vi ønsker. Da skal kunden være trygg på at dokumenter og materiell som kan gjenbrukes og forenkle en eventuell videre salgsprosess, skal være tilgjengelig ved et enkelt tastetrykk. Sammen med lovnaden om at «blir det ingen handel – skal du heller ikke betale», er dette vår fornøydgaranti. Enkelt og greit!

Bestill en gratis og uforpliktende verdivurdering

Hva er boligen din verdt?

Les mer om verdivurdering